O nas         Blog

Dostava in plačila

Dostava naročil

Dostava na območju Republike Slovenije

Dostava na domači naslov kupca, ki jo izvaja oz. zagotavlja ponudnik preko pogodbenih partnerjev/dostavnih služb. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Izbira dostavne službe s strani kupca ni možna, ponudnik sam določi, s katero dostavno službo bo poslal paket. V primeru dostave na dom stroški prevoza, poštnine ali morebitni drugi stroški v zvezi s tem (v nadaljevanju: stroški dostave) niso vključeni v ceno izdelka in se obračunajo dodatno. O višini stroškov dostave je kupec seznanjen v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom zneska teh stroškov. Stroški dostave so zaračunani in navedeni tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago in jih kupec poravna skupaj z zneskom naročila. Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in se bo izpisal ob zaključku naročila, še preden kupec odda naročilo z obveznostjo plačila. Strošek dostave je del končne cene celotnega naročila. Strošek dostave je odvisen od velikosti, dimenzij in teže pošiljke ter vključuje stroške dostave in stroške pakiranja in priprave. Strošek dostave se lahko spreminja skladno z vsakokrat veljavnim cenikom dostavne službe, pri čemer se strošek dostave po trenutku, ko se pogodba skladno s Splošnimi pogoji šteje za sklenjeno, ne more več spremeniti.

Cenik dostave (že z DDV)

Liamsk spletna trgovina izvaja dostavo z pošto Slovenije.

Stroški pošiljanja znašajo pri plačilu z bančnim nakazilom ali pri plačilu z Braintree sistema 4,50 €. Pri nakupu nad 99,99 € je poštnina brezplačna.
Opozorilo: Vsi pogoji in stroški pakiranja ter dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

Če je naročilo na delovni dan izvedeno do 16. ure in so izdelki na zalogi, lahko pošiljko odpošljemo že naslednji delovni dan. Pošiljka navadno prispe že naslednji dan po oddaji kurirju. Izdelki, ki niso na zalogi, imajo rok dostave med 2-8 tednov, odvisno od narave izdelka.

Prodaja in dostava blaga je načeloma možna samo na ozemlju Republike Slovenije. Po dogovoru lahko blago dostavimo tudi v tujino, vendar nam za točno ceno poštnine za posamezne države v EU oziroma izven EU pišite na [email protected].

Načini plačila

  • Plačilo s plačilnimi karticami poteka preko plačilnega sistema Stripe. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je kupčeva varnost zagotovljena. Stripe zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: MasterCard, Visa, Diners Club in Maestro.
  • Plačilo po ponudbi/predračunu na poslovni račun ponudnika Mibos d.o.o. Zikova ulic 4,1241 Kamnik, odprt pri SKB banka d.d. Ljubljana, IBAN: IBAN SI56 0310 3100 0001 956 SWIFT (BIC koda): SKBASI2X. Kupec predračun prejme po e-pošti, rok plačila predračuna je pet (5) delovnih dni od prejema predračuna. Pravočasno plačilo predračuna je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor do poteka roka za plačilo predračun ni plačan se šteje, da je pogodba razvezana po samem zakonu, ponudnik pa v tem primeru več ne jamči rezervacije za naročene izdelke ter je prost vseh obveznosti iz naslova tega konkretnega naročila.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • Plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice. 
  • V primeru, da se podatki plačnika na računu in osebe na plačilni ali kreditni kartici ne ujemata, si ponudnik pridržuje pravico do zavrnitve naročila.
  • Po potrditvi naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.

Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka

Če kupec ob prevzemu pošiljke s strani dostavne službe opazi, da je pošiljka (ali artikel v njej) fizično poškodovana, v pošiljki manjka vsebina ali pošiljka kaže znake odprtja, mora nemudoma po seznanitvi s poškodbo, znakom odprtja ali manjkajočimi artikli, torej že ob samem prevzemu, najkasneje pa v roku 3 dni od dostave, o tem obvestiti ponudnika in dostavno službo, ki je dostavo izvedla, na zahtevo dostavne službe ali ponudnika pa tudi izpolniti morebitne zahtevane obrazce ter predložiti zahtevane dokaze, ki so nujno potrebni za obravnavo reklamacije oz. pritožbe s strani dostavne službe. Ponudniku (na zahtevo dostavne službe pa tudi dostavni službi) mora kupec (z namenom zavarovanja in posredovanja dokazov) skupaj z obvestilom iz prvega stavka posredovati fotografije pošiljke, nalepke na pošiljki, ki označuje storitev dostave (podatek o številki pošiljke, izvajalcu dostave, ipd.), poškodovane (notranje in/ali zunanje) embalaže, poškodovanega artikla in pa kratek opis poškodbe.

V kolikor kupec že ob sami dostavi (t.j. neposredno ob prevzemu) zazna poškodbo pošiljke ali vidne znake odprtja pošiljke, kupec lahko zavrne prevzem takšne pošiljke (v kolikor je le mogoče naj pošiljko tudi fotografira) in o tem nemudoma obvesti ponudnika na e-mail [email protected] ali po telefonu na številko 031 849 988.

Vrste kave