Pogoji poslovanja

Varstvo osebnih podatkov in politika zasebnosti

S spletno trgovino Liamsk (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Mibos d.o.o. Spletna trgovina Liamsk posluje skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) ter Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem spletne trgovine, torej kupec v spletni trgovini Liamsk. Ob registraciji v sistem Liamsk, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje  spletne trgovine Liamsk, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Podatki o podjetju

Mibos do.o.
Zikova ulica 4
1241 Kamnik
ID za DDV: SI59407123

Zavezanec za DDV: DA
Matična številka: 5773199000
TRR pri Skb banka d.d.: SI56 0310 3100 0001 956

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza;
  • način plačila in dostave;
  • časovno veljavnost ponudbe;
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka;
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
 
 

Cene in ažurnost podatkov

Cene so v spletni prodajalni jasno in nedvoumno označene, iz njih pa je razvidno, ali že vsebujejo davke, stroške prevoza in druge dajatve. Vse cene so v evrih in vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, saj se spreminjajo v primeru posebnih ponudb in akcij. Izdelki s takšno ceno imajo omejeno veljavnost do dneva, določenega v posamezni akciji, oziroma do razprodaje zalog.

Cene ne vključuje dostave. Zavezanci za DDV so dolžni ob nakupu navesti tudi svojo davčno številko. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Prijava in registracija

Za nakup preko spletne strani Liamsk se lahko registrirati tako, da v zgornji vrstici kliknete opcijo “Prijava oz. Moj račun”. Ustvarite si nov račun, kamor boste vpisali vaše podatke in nato boste po elektronski pošti prejeli potrditveni e-mail. Vneseni podatki bodo skrbno varovani in se bodo uporabljali izključno za obdelavo vaših naročil na strani Liamsk. Registrirani kupci lahko v svojem uporabniškem vmesniku spremljajo arhiv naročil, stanje odprtih naročil, urejajo svoje shranjene naslove za izdajo računa in naslove za dostavo blaga. 

Popusti in promocijske kode

V spletni trgovini www.liamsk.si lahko potekajo različne akcije in popusti. Promocijske kode in kode za popuste prinašajo različne ugodnosti pri nakupu, popust ali darilce. Aktivno kodo dobite pri prijavi na Liamsk novičke, in občasno v elektronskem sporočilu Liamsk in na družabnih omrežjih (Facebook, Instagram). Koda je vedno časovno omejena in če se ne izkoristi v določenem časovnem roku, je neveljavna. Popustov ni mogoče zamenjati v denarna izplačila. Popusti se med seboj ne seštevajo!

Kodo uveljavite tako, da pri zaključku blagajne v okence “koda za popust” vpišete kodo in kliknete gumb “uporabi”. Popust se bo avtomatsko odštel od zneska vašega naročila. Za en nakup je možno uveljavljati samo eno kodo. Koda za popust ne velja za izdelke v akciji! Pridržujemo si pravico do spremembe cen in da določenega izdelka v času trajanja popustov ni več na zalogi.

Naročilo

Po oddaji naročila prejmete potrdilo o naročilu na vaš e-naslov. Morebitne preklice naročil lahko v roku 1 ure od oddaje naročila sporočite na naš e-naslov [email protected] ali pa nas pokličete na 031 849 988. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da gre naročilo v obdelavo. Svoje naročilo si lahko ogledate v zavihku »Moj račun«.

 

Dostava naročil

Dostava na območju Republike Slovenije

Dostava na domači naslov kupca, ki jo izvaja oz. zagotavlja ponudnik preko pogodbenih partnerjev/dostavnih služb. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Izbira dostavne službe s strani kupca ni možna, ponudnik sam določi, s katero dostavno službo bo poslal paket. V primeru dostave na dom stroški prevoza, poštnine ali morebitni drugi stroški v zvezi s tem (v nadaljevanju: stroški dostave) niso vključeni v ceno izdelka in se obračunajo dodatno. O višini stroškov dostave je kupec seznanjen v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom zneska teh stroškov. Stroški dostave so zaračunani in navedeni tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago in jih kupec poravna skupaj z zneskom naročila. Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in se bo izpisal ob zaključku naročila, še preden kupec odda naročilo z obveznostjo plačila. Strošek dostave je del končne cene celotnega naročila. Strošek dostave je odvisen od velikosti, dimenzij in teže pošiljke ter vključuje stroške dostave in stroške pakiranja in priprave. Strošek dostave se lahko spreminja skladno z vsakokrat veljavnim cenikom dostavne službe, pri čemer se strošek dostave po trenutku, ko se pogodba skladno s Splošnimi pogoji šteje za sklenjeno, ne more več spremeniti.

Cenik dostave (že z DDV)

Liamsk spletna trgovina izvaja dostavo z pošto Slovenije.

Stroški pošiljanja znašajo pri plačilu z bančnim nakazilom ali pri plačilu z Braintree sistema oz. PayPal 2,90 €. Pri nakupu nad 24,99 € je poštnina brezplačna.
Opozorilo: Vsi pogoji in stroški pakiranja ter dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

Če je naročilo na delovni dan izvedeno do 16. ure in so izdelki na zalogi, lahko pošiljko odpošljemo že naslednji delovni dan. Pošiljka navadno prispe že naslednji dan po oddaji kurirju. Izdelki, ki niso na zalogi, imajo rok dostave med 2-8 tednov, odvisno od narave izdelka.

Prodaja in dostava blaga je načeloma možna samo na ozemlju Republike Slovenije. Po dogovoru lahko blago dostavimo tudi v tujino, vendar nam za točno ceno poštnine za posamezne države v EU oziroma izven EU pišite na [email protected].

Načini plačila

  • Plačilo s plačilnimi karticami poteka preko plačilnega sistema Braintree, ki je v lasti podjetja PayPal. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je kupčeva varnost zagotovljena. Braintree zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: MasterCard, Visa, Diners Club in Maestro.
 
  • Plačilo s PayPal-om ali plačilo s kreditnimi karticami preko PayPal spletnega sistema, ki omogoča varno plačevanje s kreditnimi karticami (Mastercard, Visa, Maestro in American Express). Kupcu za uporabo kreditnih kartic ni potrebno ustvariti svojega PayPal uporabniškega računa. Plačilni sistem PayPal velja za enega najbolj varnih plačilnih sistemov na svetu.
 
  • Plačilo po ponudbi/predračunu na poslovni račun ponudnika Mibos d.o.o. Zikova ulic 4,1241 Kamnik, odprt pri SKB banka d.d. Ljubljana, IBAN: IBAN SI56 0310 3100 0001 956 SWIFT (BIC koda): SKBASI2X. Kupec predračun prejme po e-pošti, rok plačila predračuna je pet (5) delovnih dni od prejema predračuna. Pravočasno plačilo predračuna je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor do poteka roka za plačilo predračun ni plačan se šteje, da je pogodba razvezana po samem zakonu, ponudnik pa v tem primeru več ne jamči rezervacije za naročene izdelke ter je prost vseh obveznosti iz naslova tega konkretnega naročila.

 

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • Plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice. 
  • V primeru, da se podatki plačnika na računu in osebe na plačilni ali kreditni kartici ne ujemata, si ponudnik pridržuje pravico do zavrnitve naročila.
  • Po potrditvi naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.

Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka

Če kupec ob prevzemu pošiljke s strani dostavne službe opazi, da je pošiljka (ali artikel v njej) fizično poškodovana, v pošiljki manjka vsebina ali pošiljka kaže znake odprtja, mora nemudoma po seznanitvi s poškodbo, znakom odprtja ali manjkajočimi artikli, torej že ob samem prevzemu, najkasneje pa v roku 3 dni od dostave, o tem obvestiti ponudnika in dostavno službo, ki je dostavo izvedla, na zahtevo dostavne službe ali ponudnika pa tudi izpolniti morebitne zahtevane obrazce ter predložiti zahtevane dokaze, ki so nujno potrebni za obravnavo reklamacije oz. pritožbe s strani dostavne službe. Ponudniku (na zahtevo dostavne službe pa tudi dostavni službi) mora kupec (z namenom zavarovanja in posredovanja dokazov) skupaj z obvestilom iz prvega stavka posredovati fotografije pošiljke, nalepke na pošiljki, ki označuje storitev dostave (podatek o številki pošiljke, izvajalcu dostave, ipd.), poškodovane (notranje in/ali zunanje) embalaže, poškodovanega artikla in pa kratek opis poškodbe.

V kolikor kupec že ob sami dostavi (t.j. neposredno ob prevzemu) zazna poškodbo pošiljke ali vidne znake odprtja pošiljke, kupec lahko zavrne prevzem takšne pošiljke (v kolikor je le mogoče naj pošiljko tudi fotografira) in o tem nemudoma obvesti ponudnika na e-mail [email protected] ali po telefonu na številko 031 849 988.

Postopek vračila blaga in reklamacije

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec, ki naroči izdelke v spletni trgovini Liamsk (www.liamsk.si), lahko, v primeru, da z naročenimi izdelki ni zadovoljen ali želi od pogodbe (nakupa) iz kakršnegakoli razloga odstopiti, v roku 14 dni od prejema izdelka sporoči (pisno ali na e-naslov: [email protected]) podjetju, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Nato mora v roku 14 dni po sporočilu blago v nespremenjeni količini in nepoškodovano poslati podjetju (na naslov: Mibos d.o.o., Zikova ulica 4, 1241 Kamnik). Tudi če v roku 14 dni od prejema blaga blago vrne, se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupcu v roku 14 dni od prejema sporočila vrnemo vsa opravljena plačila brez da kupec to zahteva.

Kupec mora podjetje o odstopu od pogodbe obvestiti na obrazcu (obrazec dobite tukaj) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Odstopna izjava mora biti poslana v roku, ki je določen za odstop od pogodbe. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži.  Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa.

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 14 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na svoje stroške in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki jo trenutno uporabljamo. To storite tako, da nas obvestite o dogodku (preko e-maila [email protected]) in vam bomo razložili nadaljnji postopek reklamacije pri trenutni dostavni službi. Za izvedbo reklamacije poškodbe je tako potrebno zadržati originalno embalažo in zaščito (paket v enakem stanju kot ste ga prejeli, brez da bi karkoli dodali, odstranili ali spremenili) in nato z dostavno službo pripraviti Zapisnik o poškodovani pošiljki. Za reklamacijo je potreben tudi račun. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Pomembno

Ko vračate artikel v reklamacijo ali garancijo prodajalcu, morate priložiti kopijo računa

V kolikor je bil paket poslan preko Pošte Slovenije ali ponudnika paketnih storitev, morate obvezno pri njih zahtevati/izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Mibos d.o.o., Zikova ulica 4, 1241 Kamnik

Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (varna embalaža).

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Če uveljavljate garancijo, boste popravljeno blago prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oz. njegovem pooblaščenem servisu.

Preberite si tudi Pravilnik o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, več na:

http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915

Če se vam porajajo dodatna vprašanja, vas vabimo, da nas pokličete na 031 849 988 ali nam pišete na [email protected]

Reševanje pritožb in sporov

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

 

  • Pisno po pošti na naslov Mibos d.o.o., Zikova ulica 4, 1241 Kamnik (pod naslov se pripiše PRITOŽBA)
  • Pisno v elektronski obliki, na elektronski naslov [email protected]
  • S klicem na telefonsko številko 031 849 988

 

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

 

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Izvensodnega reševanja potrošniških sporov ponudnik ne izvaja. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Postopek nakupa

Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;

izbor izdelka za nakup;

dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;

določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;

pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom;

pregled naročila z  načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter

potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa (glej tudi Naročilo sprejeto in Naročilo sprejeto in v obdelavi).

Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;

vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;

spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;

odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter.

izbere način plačila

Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.

Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Dokler njegovo naročilo ni obdelano ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila.

Če je bil pri naročilu za način plačila izbran “plačilo na TRR”, kupec dobi obvestilo o zadržanem naročilu:

Naročilo zadržano

Kupec dobi na elektronsko pošto vse potrebne informacije za izvršitev plačila za njegovo naročilo. Dokler plačilo ni vidno na TRR prodajalca, je naročilo zadržano.

Naročilo sprejeto in v obdelavi

Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov, ter preveri če je bilo naročilo plačano bodisi na TRR, bodisi na Paypal. Če oba pogoja ustrezata, se naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in Trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko vračilo izdelkov).

Naročilo zaključeno in poslano na naslov

Ko prodajalec preveri, če je plačilo bilo uspešno opravljeno in sovpada z naročilom, prodajalec odpremi paket preko Pošte Slovenije na dan naslov za dostavo. Kupec dobi obvestilo “Vaše naročilo je zaključeno in poslano na naslov” na njegov elektronski poštni naslov, in le še počaka da se njegov paket pojavi pred vrati.

Enako obvestilo se kupcu pošlje v kolikor je bil izbran način plačila ob prevzemu, paket pa je prodajalec že odposlal na kupcev dani naslov.

Varstvo osebnih podatkov in politika zasebnosti

Splošno

Trgovec se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine. Zbrane osebne podatke bo Trgovec uporabljal izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Trgovec spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storil vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu Trgovec posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.

Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo upravljavec spletnega mesta ravnal v skladu z državnimi in mednarodnimi predpisi, ter skladno z evropsko splošno Uredbo 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takšnih podatkov.

Varovanje podatkov

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Trgovec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in drugega kar je neposredno povezano z naročilom ter potrebno komunikacijo za zaključek naročila.

Uporaba osebnih podatkov

Trgovec za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:

ime in priimek;

naslove za dostavo;

podjetje oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);

davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);

naslov elektronske pošte (uporabniško ime);

geslo v šifrirani obliki;

kontaktno telefonsko številko;

državo bivanja;

druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini;

druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.

Za točnost podatkov, ki jih je vnesel uporabnik ne odgovarjamo. Vsi omenjeni podatki se hranijo na strežniku www.liamsk.si 2 leti od dneva nakupa.

Izjava o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov

Trgovec je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov njegove spletne trgovine. Trgovec ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Trgovca.

Izvajanje politike zasebnosti

Vse pri Trgovcu redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s Trgovcem.

Soglasje kupca s Splošnimi pogoji poslovanja

Z uporabo storitev na spletni strani www.liamsk.si in z neposrednim klikom na okence »Strinjam se s pogoji poslovanja« pred nakupom, se uporabnik zavezuje, da prostovoljno, izrecno ter nedvoumno sprejema Splošne pogoje poslovanja in dovoljuje obdelavo svojih osebnih podatkov izključno za potrebe tega naročila, skladno s Splošnimi pogoji ter s predpisi s področja varstva potrošnikov (zajeta tudi evropska Splošna uredba o varstvu podatkov 2016/679) in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.

Soglasje kupca z uporabo njegovih osebnih podatkov v namene trženja in marketinga

Kupec z registracijo in/ali z oddajo naročila na spletni strani izrecno soglaša, da lahko Trgovec pridobljene osebne podatke (ime in priimek, naslov prebivališča, elektronski naslov in morebitne druge podatke, ki jih ponudniku za namene izpolnitve pogodbe – naročila posreduje kupec), razen za namene pogajanj za sklenitev pogodbe ali za izpolnitev pogodbe – naročila, uporabi tudi za namene neposrednega trženja prek vseh oglaševalskih kanalov, ki jih uporablja Trgovec ter za potrebe z neposrednim trženjem povezane statistične in tržne analize, marketinško profiliranje in segmentacijo.

Vsak kupec mora soglasje za izvajanje neposrednega trženja prek elektronske pošte ponudniku izrecno podati soglasje tudi ob registraciji in/ali oddaji naročila na spletni strani z označitvijo »Prijavite se na novice«. V nasprotnem primeru neposrednega trženja prek elektronske pošte kupec ne bo deležen s tem pa tudi ne bo predhodno obveščen o spletnih akcijah ponudnika in drugih relevantnih vsebinah.

Vsak kupec lahko soglasje za obdelavo osebnih podatkov (dano bodisi preko spleta bodisi preko drugega prodajnega kanala) kadarkoli prekliče z obvestilom po e-pošti: [email protected] ali s klikom na odjavni ukaz znotraj vsakega marketinškega sporočila.

Ponudnik bo kupčevo željo upošteval in najkasneje v 15 dneh dosledno uredil preklic soglasja za namen neposrednega trženja prek dotičnega oziroma vseh oglaševalskih kanalov ter o tem v nadaljnjih petih dneh obvestil kupca. Pri tem kupec ne trpi nobenih stroškov.

PRAVICE UPORABNIKOV V ZVEZI Z VARSTVOM OSEBNIH PODATKOV

Pravica do dostopanja do informacij

Uporabniku spletne strani www.liamsk.si, Trgovec skladno z zakonodajo brezplačno omogoča pravico do pridobitve informacij o morebitni obdelavi njegovih osebnih podatkov in pravico do dostopa le-teh ter kopijo na njegovo pisno zahtevo.

Pravica do popravka

Uporabniku, na katerega se nanašajo osebni podatki, Trgovec ob upoštevanju namena obdelave omogoča, da se dopolni ali popravi netočne osebne podatke v zvezi z njim.

Pravica do izbrisa

Trgovec se zavezuje omogočiti izbris in pozabo osebnih podatkov uporabnikov. Zahteva mora biti naslovljena s predlogom za izbris osebnih podatkov.

Pravica do prenosljivosti osebnih podatkov

Trgovec na izrecno pisno zahtevo uporabnika, omogoča prenos njegovih osebnih podatkov drugam, če je to tehnično mogoče in komplementarno s programsko opremo Trgovca.

Pravica do omejitve obdelave

Trgovec se zavezuje kupcu, na katerega se nanašajo osebni podatki, pravico do zahtevka o omejitvi obdelave, kadar velja eden izmed primerov skladno z evropsko splošno Uredbo 2016/679.

Pravica do ugovora

Trgovec priznava pravico do ugovora kupcu, na katerega se nanašajo osebni podatki in ima na podlagi razlogov, povezanih z njegovim posebnim položajem pravico, da kadar koli ugovarja obdelavi osebnih podatkov v zvezi z njim, ki temelji na točki (e) ali (f) člena 6(1) evropske splošne Uredbe 2016/679.

Politika piškotkov

Da bi vam olajšali uporabo naše spletne strani in jo naredili bolj prijetno, uporabljamo piškotke. Piškotki so majhne podatkovne enote, ki nam omogočajo primerjavo novih in predhodnih obiskovalcev, razumevanje, kako uporabljajo našo stran, in ki nam posredujejo podatke, s katerimi lahko naredimo prihodnji obisk spletne strani bolj prijeten in učinkovit. Piškotki ne beležijo nobenih osebnih podatkov o uporabniku in ne shranjujejo informacij, ki bi vas lahko identificirale. Če ne želite uporabljati piškotkov, nastavite svoj računalnik tako, da izbriše vse piškotke spletnih strani in/ali vas opozori, preden se piškotek shrani na disk. Če ne želite spremeniti uporabe piškotkov, preprosto nadaljujte na spletno stran.

Za več informacij o piškotkih in njihovem vplivu na vas in vaše brskanje po spletu obiščite spletno stran www.aboutcookies.org.

VRSTE PIŠKOTKOV, KI JIH UPORABLJAMO

Obvezni piškotki
Ti piškotki so nujni za premikanje po spletni strani in uporabo njenih možnosti, kot je dostop do varnih območij spletne strani. Brez teh piškotkov ni možno zagotoviti storitev, ki ste jih zahtevali, na primer obrazec za nagradno igro ipd.

Izvedbeni piškotki 
Ti piškotki zbirajo informacije o načinu uporabe spletne strani, na primer katere strani uporabniki najpogosteje obiščejo, in ali se na spletnih straneh pojavijo sporočila o napaki. Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi lahko identificirale uporabnika. Vse zbrane informacije so združene in zato anonimne. Ti piškotki se uporabljajo samo za izboljšanje delovanja spletne strani. 
Z uporabo naše spletne strani se strinjate, da na vašo napravo namestimo to vrsto piškotkov.

Funkcionalni piškotki 
Ti piškotki omogočajo, da si spletna stran zapomni vaše izbrane možnosti (na primer vaše uporabniško ime, jezik ali regijo, kjer se nahajate) in vam ponudi izboljšane, bolj osebne možnosti. Ti piškotki si lahko zapomnijo tudi spremembe velikosti črk in pisave ter drugih delov spletne strani, ki jih lahko prilagodite. Uporabni so tudi za zagotavljanje storitev, ki ste jih zahtevali, kot je ogled videoposnetka ali komentiranje na blogu. Informacije, ki jih zbirajo ti piškotki, so lahko anonimne in ne sledijo vašemu brskanju po drugih spletnih straneh. 
Z uporabo naše spletne strani se strinjate, da na vašo napravo namestimo to vrsto piškotkov.

Kako upravljati piškotke na osebnem računalniku 
Če želite omogočiti piškotke naše spletne strani, sledite spodnjim korakom.

Google Chrome
1. Kliknite »Orodja« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Nastavitve«.
2. Kliknite »Prikaži dodatne nastavitve«, se pomaknite do razdelka »Zasebnost« in kliknite gumb »Nastavitve vsebine«. 
3. Izberite »Dovoli nastavljanje lokalnih podatkov«.

Microsoft Internet Explorer 6.0, 7.0, 8.0, 9.0 
1. Kliknite »Orodja« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Internetne možnosti«, nato kliknite zavihek »Zasebnost«. 
2. Preverite, da je raven vaše zasebnosti nastavljena na srednjo ali manj, kar bo omogočilo uporabo piškotkov v vašem brskalniku. 
3. Nastavitev nad srednjo ravnijo bo onemogočila uporabo piškotkov.

Mozilla Firefox 
1. Kliknite »Orodja« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Možnosti«. >
2. Nato izberite ikono »Zasebnost«. >
3. Kliknite »Piškotki« in izberite možnost »Dovoli stranem, da ustvarijo piškote«.

Safari 
1. Kliknite ikono zobnika na vrhu vašega brskalnika in izberite možnost »Nastavitve«. 
2. Kliknite »Zasebnost«, nato označite možnost »Onemogoči uporabo piškotkov tretjih oseb in oglaševalnih piškotkov«. 
3. Kliknite »Shrani«.

Kako upravljati piškotke na računalniku Mac 
Če želite omogočiti piškotke naše spletne strani, sledite spodnjim korakom.

icrosoft Internet Explorer 5.0 on OSX 
1. Kliknite »Explorer« na vrhu vašega brskalnika in izberite možnost »Nastavitve«. 
2. Pomaknite se navzdol do »Piškotki« v razdelku »Prejete datoteke«. 
3. Izberite možnost »Nikoli ne vprašaj«.

Safari on OSX 
1. Kliknite »Safari« na vrhu vašega brskalnika in izberite možnost »Nastavitve«. 
2. Kliknite »Zasebnost« in nato »Omogoči uporabo piškotkov«. 
3. Izberite »Samo na obiskanih straneh«.

Mozilla and Netscape on OSX 
1. Kliknite »Mozilla« ali »Netscape« na vrhu vašega brskalnika in izberite možnost »Nastavitve«.
2. Pomaknite se navzdol do »Piškotki« v razdelku »Zasebnost in varnost«. 
3. Izberite »Dovoli piškotke samo za izvorno spletno stran«.

Opera
1. Kliknite »Meni« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Nastavitve«. 
2. Nato izberite »Možnosti« in zavihek »Napredno«. 
3. Izberite možnost »Omogoči uporabo piškotkov«.

Povežite se z nami