BREZPLAČNA DOSTAVA

14 DNI ZA BREZPLAČNO VRAČILO

BREZPLAČNA DOSTAVA
14 DNI ZA BREZPLAČNO VRAČILO

Reševanje pritožb in sporov

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

 

  • Pisno po pošti na naslov Mibos d.o.o., Zikova ulica 4, 1241 Kamnik (pod naslov se pripiše PRITOŽBA)
  • Pisno v elektronski obliki, na elektronski naslov [email protected]
  • S klicem na telefonsko številko 031 849 988

 

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

 

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Izvensodnega reševanja potrošniških sporov ponudnik ne izvaja. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Povežimo se

Prijavite se na naše e-novice

Spremljaj vse novosti, zgodbe in popuste na izbrane izdelke. Vpiši svoj elektronski naslov in se strinjaj s pogoji oddaje podatkov.